Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów

Gmina Filipów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-424 Filipów, ul. Garbaska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 696 081, , fax. 875 696 081
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Filipów
    ul. Garbaska 2
    16-424 Filipów, woj. podlaskie
    tel. 875 696 081, , fax. 875 696 081
    REGON: 53419600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filipow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów w związku z realizacją projektu Nr LT-PL-3R-243 pn.: „Rozwój infrastruktury i kompetencji transgranicznego bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ratownictwa” w ramach programu współpracy Interreg V-A Litwa-Polska. 2. Pojazd musi spełniać następujące wymagania: 2.1. Pojazd musi spełnić wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U z 2018r. poz. 1990 ze zm.). 2.2. Pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846–1 i PN-EN 1846-2. 2.3. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002) i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.). Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. 2.4. Samochód winien być fabrycznie nowy. 2.5. Elementy zestawu ratownictwa technicznego muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2019) oraz muszą posiadać aktualne świadectwa CNBOP-PIB. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1. Pokrycie kosztów odbioru lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przez Zamawiającego z siedziby firmy do Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów. Lekki samochód winien posiadać pełne zbiorniki paliwa. 3.2. Dostarczenie dokumentów w języku polskim: książki gwarancyjnej samochodu i wyposażenia, świadectwa homologacji pojazdu, instrukcji obsługi i konserwacji samochodu, książki gwarancyjnej samochodu, wykazu autoryzowanych przez producenta pojazdu stacji napraw, dowodu wykonania przeglądu technicznego. 3.3. Dostarczenie wszelkich dokumentów koniecznych do zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.4. Przeprowadzenie instruktażu kierowcy w siedzibie firmy w zakresie obsługi dostarczonego samochodu. 4. Na dostarczony pojazd z wyposażeniem podstawowym wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi co najmniej na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu przekazania i odbioru przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi na wyposażenie dodatkowe zgodnie z kartami gwarancyjnymi ich producentów. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ „Wymagania techniczne dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów”. Jeżeli w SIWZ występuje wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta ma to na celu wyłącznie wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Zamawiający stosując się do treści art. 29 Prawo zamówień publicznych opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Jeżeli w SIWZ występują znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, to uzasadnione są one specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego i należy je traktować jako przykładowe. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe urządzenia w języku polskim, atesty, certyfikaty (Państwowego Zakładu Higieny, Głównego Urzędu Miar, CNBOP, znak zgodności CE). Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium 9.1. Zamawiający ustala wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rutka Tartak - konto bankowe nr 65 9367 0007 0020 0000 0156 0003 z podaniem tytułu wpłaty: wadium – „Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów” 9.5. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędu Gminy Filipów, ul. Garbaska2, 16-424 Filipów, pokój nr 1 przed upływem terminu składania ofert. 9.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia –załącznik nr 8. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –załącznik nr 6. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach