Przetargi.pl
Zakup i dostawa dwóch nowych średnich samochodów ratowniczo – gaśniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Kupiskach i Ochotniczej Straży Pożarnej w Konarzycach

Gmina Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Konarzyce, Łomżyńska 106
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomża
    Łomżyńska 106
    18-400 Konarzyce, woj. podlaskie
    REGON: 7181262870
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/ospkonarzyce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa dwóch nowych średnich samochodów ratowniczo – gaśniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Kupiskach i Ochotniczej Straży Pożarnej w Konarzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 1: dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Kupiskach, ul. Dworna 1A, 18-400 Łomża, Gmina Łomża, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1a i nr 1b do SWZ.Część 2: dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Konarzycach, ul. Łomżyńska 102, 18-400 Łomża - Gmina Łomża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1a i nr 1b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opisane w dziale VIII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach