Przetargi.pl
"Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2020- 2022 dla Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach"

Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach ogłasza przetarg

  • Adres: 23-407 Tereszpol- Kukiełki, -
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846876022, 846876022 , fax. 846876022
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach
    - 31
    23-407 Tereszpol- Kukiełki, woj. lubelskie
    tel. 846876022, 846876022, fax. 846876022
    REGON: 00108866900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2020- 2022 dla Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości 70 000 litrów na sezon grzewczy 2020- 2022 do kotłowni szkolnej. Olej powinien posiadać następujące parametry podstawowe: -Wartość opałowa- nie mniej niż 41 300 kJ/kg -Gęstość w temp. 15stopni C – nie większa niż 0,860 kg/l -Temperatura płynięcia- max. 20 stopni C Olej opałowy będzie dostarczany sukcesywnie w ilościach i do miejsca wskazanego przez zamawiającego. W okresie obowiązywania umowy bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zmienić producenta paliwa, na podstawie którego danych złożono ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach na podstawie art. 16 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadza postępowanie na wyłonienie wykonawcy na dostawę lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2020- 2022
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank: PBS Zamość Oddział Zwierzyniec Nr konta: 56 9644 1062 2005 6200 0505 0001 z dopiskiem „wadium na zamówienie pod nazwą: Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2020-2022 dla Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Tereszpolu- Kukiełkach (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) . 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „ zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót paliwami ciekłymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach