Przetargi.pl
Dostawa lekkiego oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Złotniku w 2013 roku

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła w Złotniku ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Złotnik, Złotnik 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 374 12 85 , fax. 68 374 12 85
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła w Złotniku
    Złotnik 14 14
    68-200 Złotnik, woj. lubuskie
    tel. 68 374 12 85, fax. 68 374 12 85
    REGON: 97057333100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Złotniku w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego I klasy jakości do kotłowni znajdującej się w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Złotniku, w ilości ok. 22.500 litrów i spełniającym poniższe warunki: - gęstość: w 15°C max 0,86g/ml, - wartość opałowa min 41,5MJ/kg, - zawartość siarki max 0,3% - lepkość kinetyczna w temp. 20?C nie większa niż max 8,00m2/s. Zamawiający prześle każdorazowo na adres wykonawcy faxem zestawienie produktów określające ilości i termin dostawy na 3 dni przed dostawą. Dopuszcza się też formę zamówienia telefonicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach