Przetargi.pl
dostawa ( leasing operacyjny ) śmieciarki na podwoziu samochodowym na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Graniczna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8178646 , fax. 033 8178120
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
    ul. Graniczna 1 1
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 033 8178646, fax. 033 8178120
    REGON: 07046845000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.szczyrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa ( leasing operacyjny ) śmieciarki na podwoziu samochodowym na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) śmieciarka na podwoziu samochodowym, finansowana w formie leasingu operacyjnego (w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych). Wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowana śmieciarka na podwoziu samochodowym: - Rok produkcji 1997 i młodsze - Rok produkcji podwozia i zabudowy identyczny, potwierdzony tabliczką znamionową - DMC 15 000 kg - dopuszczalna ładowność : minimum 5300 kg - moc silnika (diesel) : 120kW-130kW - pojemość silnika : 4 000 - 5 000 cm3 - konfiguracja osi: 4x2 - skrzynia biegów : manualna 6 biegowa + wsteczny - opony : nowe, lub nowobieżnikowane - blokada mostu - kabina : 3 osobowa, oryginalnie z pasami bezpieczeństwa - powłoka lakiernicza bez śladów korozji, dopuszczalne kolory kabina biała lub pomarańczowa, zabudowa pomarańczowa - pojazd zarejestrowany na terenie RP, - zawieszenie resor przód, resor tył - sprawny technicznie, zabudowa - 8-10m3 (potwierdzone tabliczką znamionową) - zabudowa ożebrowana pionowo - zgniot liniowy minimum 1:5 - zasyp uniwersalny 80-1100l, fabryczny - niska krawędź zasypu - fabrycznie zamontowane stopki dla obsługi pojazdu - kamera wsteczna - długość pojazdu max 790cm - szerokość zasypu wewnątrz max 150cm - autoryzowany serwis na terenie RP - szerokość zabudowy - nie więcej niż 200cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wymogi art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe; - posiadanie potencjału technicznego, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - w ostatnich 5 latach zrealizowali prace o charakterze i wielkości podobne do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 5 zamówień polegających na dostawie ,śmieciarki na podwoziu samochodowym - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązuje się do odnawiania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ustawy /Prawo zamówień publicznych/ Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie tak - nie (spełnia -nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz zrealizowanych zamówień z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdego z nich. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówienia mogą być referencje wystawiane przez poprzednich zamawiających, protokoły odbioru końcowego, dokumenty potwierdzające zwrot zabezpieczeń należytego wykonania robót w całości e) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowych. f) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda: specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu potwierdzającej zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. g) Nazwisko i imię osoby odpowiedzialnej za dostawę sprzętu . h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia jej realizacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oświadczenia należy przedstawić w oryginale. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty. Brak któregokolwiek z dokumentów wskazanych w SIWZ lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.szczyrk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach