Przetargi.pl
Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. CPV - 34100000-8 Pojazdy silnikowe 34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów 34110000-1 Samochody osobowe Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony 6-osobowego lub 7- osobowego. Rok produkcji pojazdu: od 2011r. do 2016r. I. Parametry techniczne samochodu: - rodzaj paliwa - olej napędowy - manualna skrzynia biegów - przebieg pojazdu - nie więcej niż 180 000 km - przegroda części bagażowej - ogrzewanie postojowe - drzwi boczne przesuwane, oszklone - hak holowniczy typu kulowego - tylne drzwi dwuskrzydłowe - otwieranie obu skrzydeł tylnych drzwi minimum 180 stopni - system ABS - wspomaganie układu kierowniczego - pojazd spełniający normy EURO 5 - skrzynia bagażowa o maksymalnej ładowności do 1200 kg - ilość miejsc siedzący 6 lub 7 - pożądana długość przestrzeni ładunkowej nie mniej niż 220 cm III. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Samochód bezwypadkowy i nieuszkodzony 2. Pojazd został dopuszczony do ruchu przez właściwy organ na terytorium RP. 3. Samochód serwisowany w ASO. 4. W ofercie należy podać numer VIN, numer rejestracyjny oraz datę pierwszej rejestracji pojazdu - celem umożliwienia sprawdzenia danych pojazdu w ogólnopolskiej bazie danych. 5. Samochód musi posiadać ważne ubezpieczenie OC oraz aktualne badania techniczne. 6. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę min. 1 rok na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza różnicowania okresów gwarancji na poszczególne elementy w ramach pojazdu. Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji będzie odpowiadał okresowi rękojmi - w przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż ustawowy okres rękojmi. Zamawiający dopuszcza aby w/w gwarancja nie obejmowała wymiany elementów takich jak (klocki hamulcowe, oleje, filtry itp.) na skutek naturalnego ich zużycia związanego z eksploatacją pojazdu. 7. Naprawy gwarancyjne bezpłatne, termin naprawy do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. Dopuszcza się zgłoszenie dokonane drogą mailową lub faksem. 8. W przypadku awarii sprzętu wymagającej dłuższej, bardziej skomplikowanej naprawy Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu określonego w pkt 7 na pisemny wniosek Wykonawcy. 9. W cenie należy uwzględnić przeglądy gwarancyjne. 10. Koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca. 11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź. 12. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty: A. Aktualna karta pojazdu, B. Świadectwo homologacji na terenie RP, C. Pisemny dokument/y gwarancyjny/e obejmujący/e pełny okres gwarancji zgodnie z postanowieniami pkt III.6. SIWZ. D. Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego, E. Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, F. Książka serwisowa w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach