Przetargi.pl
Dostawa laserowego analizatora rozkładu wielkości cząstek

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laserowego analizatora rozkładu wielkości cząstek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa laserowego analizatora rozkładu wielkości cząstek - zwanego dalej analizatorem wraz z oprogramowaniem zapewniającym poprawną, bezkolizyjną współpracę z analizatorem w zakresie sterowania, pomiaru i akwizycji (przetwarzania) danych z analizatora. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności analizatora oraz dostarczenie jej zamawiającemu. W zakresie oprogramowania, dostawa, oprócz jego dostarczenia, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do oprogramowania w zakresie licencji bezterminowej, pełnej na jedno stanowisko komputerowe, w celu korzystania z analizatora zgodnie z prawem oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Miejscem dostarczenia zamawiającemu analizatora jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Instytucie Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej, adres: 70-322 Szczecin, ul. Pułaskiego 10 - zwane dalej również miejscem dostawy analizatora. Miejsce dostawy analizatora znajduje się na III piętrze budynku (wymagane jest wniesienie analizatora do pomieszczenia). Dostawa obejmuje również wykonanie czynności montażu (zainstalowania) analizatora oraz jego pierwsze próbne uruchomienie. W przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy analizatora, po jej dostarczeniu zamawiającemu. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z analizatora (instrukcja obsługi), b) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia analizatora używanego, tj. innego niż fabrycznie nowy. Szczegółowy opis SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z póz. zm.) - zwaną dalej upzp - co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych: 1) w art. 24 ust. 1 pkt. 2 upzp 2) w art. 22 ust. 1 pkt 2 upzp wyrażającego się tym, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) wykonał co najmniej trzy zamówienia (każde zamówienie rozumiane jako odrębnie zawarta umowa) na dostawy urządzeń pomiarowych o zbliżonym do analizatora przeznaczeniu, o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż równowartość kwoty 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Przez wartość, o której mowa w niniejszym ustępie rozumieć należy kwotę stanowiąca uzyskaną od odbiorcy cenę (kwotę zapłaty wraz z należnym podatkiem VAT) za analizator. Jeżeli cena wyrażona była w walucie niepolskiej dla celów potwierdzenia spełniania wskazanego warunku zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalonej przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru przez odbiorcę poprzez złożenie dokumentów wskazanych niżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek w oparciu o obowiązujące przepisy upzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp wykonawca obowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b), aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a), przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 upzp wykonawca przedkłada zamawiającemu łącznie: a) wykaz już wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) co najmniej trzech dostaw urządzeń pomiarowych o zbliżonym do analizatorów przeznaczeniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku wskazanym w specyfikacji. W wykazie wystarczające będzie wyszczególnienie trzech dostaw rozumianych jako trzy odrębnie zawarte umowy, b) dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt a) zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy zawierający jego oświadczenie woli o wykonaniu dostawy należycie). Oświadczenie o należytym wykonaniu dostawy za odbiorcę złożyć może również jego pracownik lub inna osoba użytkująca z upoważnienia odbiorcy urządzenie objęte przedmiotem dostawy. Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póz. zm.). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 upzp, art. 22 ust. 1 pkt 2 upzp oraz nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 upzp, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach