Przetargi.pl
Dostawa laptopów w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. Okrzei
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 38 636 00 , fax. 41 38 636 00
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Okrzei
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 38 636 00, fax. 41 38 636 00
    REGON: 29108619000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.jedrzejow.pl, www.powiatjedrzejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 55 szt. laptopów w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. minimalne parametry techniczne laptopów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę (transport) laptopów przez Wykonawcę do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Okrzei 49 b, 28-300 Jędrzejów, rozładunek i wniesienie. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 b) uruchomienie, instalację i konfigurację sprzętu 4. Laptopy muszą spełniać następujące warunki: a) powinny być zgodne z wymogami zamawiającego określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ b) powinny posiadać deklaracje CE c) powinny posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu d) powinny być fabrycznie nowe, sprawne, kompletne, wolne od wad, wyposażone w niezbędne do działania przewody oraz nowe tj. nieużywane i nigdy wcześniej nieaktywowane na innym urządzeniu oprogramowanie e) powinny być gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych nakładów f) posiadać punkt serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski g) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie 3) do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał c) w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. a). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. b). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał 5) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (pcpr.jedrzejow.pl www.powiatjedrzejow.pl ) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach