Przetargi.pl
Dostawa laptopów w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Kolejowa 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87/4219050
  • Data zamieszczenia: 2023-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    Kolejowa 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87/4219050
    REGON: 790671521
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych laptopów do miejscawskazanego przez Zamawiającego.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ – minimalne parametry techniczne ifunkcjonalne sprzętu i oprogramowania.1.3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie komputery przenośne były jednakowe tj. identyczne na poziomie modelu orazparametrów technicznych.Laptopy będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do Internetu oraz nauki zdalnej przez ostatecznychużytkowników.1.4 Wszystkie materiały, podzespoły muszą być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniegoużywania tzn. że żadna część składająca się na dany sprzęt nie może być wcześniej używana. Dostarczony sprzęt musi byćodpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu podczas dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczany asortymentw czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązujesię do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacjizamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającegolub,- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w postępowaniu lub,- nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych w trakcie trwaniaczynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca wymienigo na nowy, prawidłowy, na własny koszt.1.5 Parametry techniczne, podane w załączniku nr 8 do SWZ są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszczazastosowanie rozwiązań/parametrów równoważnych, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych lub lepszych niż wymagane przezZamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach