Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3721990 , fax. 034 3721990
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego
ul. PCK 1 1
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3721990, fax. 034 3721990
REGON: 00063344900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA LAPTOPÓW, PENDRIVÓW, ROUTERA BEZPRZEWODOWEGO, MEDIAKONWERTERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, pendrivów, routera bezprzewodowego, mediakonwerterów światłowodowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie w asortymencie i ilości określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.Załącznik Nr 3 obejmuje: 1.Laptop - 4 szt. 2.Pendrive - 4 szt. 3.Router bezprzewodowy - 1 szt. 4.Mediakonwerter Światłowodowy - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - treść oświadczenia stanowi Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)aktualnego (pod pojęciem -aktualny, Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie -spełnia-nie spełnia. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o posiadaniu i gotowości przedłożenia wraz z pierwszą dostawą i na każde żądanie Zamawiającego certyfikatu CE lub oświadczenia producenta o zgodności, a także certyfikatu ISO 9001:2000 producenta zestawów lub oświadczenia o obecności oferowanego sprzętu na liście wszystkich urządzeń zgodnych z systemem Windows, a w szczególności Windows XP (Hardware Compatibility List - lista zgodnego sprzętu), treść oświadczenia znajduje się na druku OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)katalogu (prospektu), opisu zawierającego dokładne opisy zaoferowanego przedmiotu w języku polskim, z zaznaczeniem której pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog, (prospekt) lub opis jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski). 3)wypełnionego arkusza asortymentowo-cenowego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 4)wypełnionego arkusza zawierającego warunki gwarancyjne i serwisowe - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu sieciowego
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa serwerów wirtualnych, drukarki 3D oraz gogli wirtualnych do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla KZGM w Katowicach
Dodano: 2014-08-20 - Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2014-04-11 - Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Dodano: 2014-01-30 - Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Dodano: 2014-01-20