Przetargi.pl
Dostawa laptopów oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Miasto i Gmina Skępe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 878 521 , fax. 542 877 204
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Skępe
    ul. Kościelna 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 878 521, fax. 542 877 204
    REGON: 91086656000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wymienione wyżej elementy wyposażenia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe. 4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy oraz wszystkie jego elementy muszą być fabrycznie nowe (nieużywane). 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów. 6. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu i wyposażenia służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianego sprzętu i wyposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) w stosunku do produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty określone za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i wyposażenie spełniają wymogi określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne wymaganym przez Zamawiającego. 7. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe Dodatkowe kody CPV: 30213100-6 Komputery przenośne 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 3) Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo na części zamówienia wymienione w ofercie przetargowej jedynie w trybie określonym w art. 647¹ Kodeksu cywilnego stosowanych odpowiednio. Nie wyraża się zgody na powierzenie całości lub części dostaw lub usług podwykonawcy w innym trybie, bez względu na to, czy Zamawiający powziął i kiedy powziął informację o takim powierzeniu. Zamawiający ma prawo żądania usunięcia podwykonawcy, na którego nie wyraził zgody. Do zawierania umów o podwykonawstwo oraz rozliczeń z tego tytułu stosuje się również zapisy art. 143a – 143c ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanych odpowiednio. 4) Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 5) Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określa wzór umowy – załącznik nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodny z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 2) wypełniona i podpisana Karta informacyjna dot. parametrów technicznych i właściwości przedmiotu dostawy zgodna z załączonym wzorem (załącznik nr 1a do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach