Gmina Dzierżoniów ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Piastowska 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8325695 , fax. 074 8325694
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzierżoniów
ul. Piastowska 1 1
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. 074 8325695, fax. 074 8325694
REGON: 89071787500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laptopów dla sołtysów i radnych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport na koszt Wykonawcy) 30 laptopów wraz z oprogramowaniem 15 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka-kopiarka-skaner) oraz 30 kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Specyfikacja sprzętu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się sprzęt równoważny lub lepszy w zakresie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz charakteryzują się brakiem podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)- zwanej dalej ustawą Pzp. 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenie 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek I. Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość dostaw winna wynosić nie mniej niż 90 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek II Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Warunek III W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy charakteryzujący się brakiem podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek IV Wykonawca złożył dokumenty i zaświadczenia wskazane w punkcie VI SIWZ i przyjął projektu umowy. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 . 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert , na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt V wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z 1 A ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik B, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik A, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość dostaw winna wynosić nie mniej niż 90 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr C) 8. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku nie występowania podwykonawców dokument również wymagalny z odpowiednią adnotacją (załącznik D) 14. Opis proponowanego sprzętu - Załącznik E 15.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów: wiedza i doświadczenie, zdolność finansowa itp. na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( o ile dotyczy) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty potwierdzają warunki udziału w prowadzonym postępowaniu i stanowią o przyjęciu oferty. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy. Dotyczy to również wspólników spółek cywilnych. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, - Wykonawcy odpowiadają solidarnie za oddany przedmiot zamówienia przez cały okres gwarancji, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie przedkłada oddzielnie dokumenty wymienione w punkcie 2, 3, 4, 5, 6 niniejszego Rozdziału, - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca z takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (pkt. 14 wykazu dokumentów)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.dzierzoniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-15/16 Dostawa 32 tabletów wraz z oprogramowaniem do Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa komputerowych urządzeń mobilnych typu tablet wraz z akcesoriami dla Radnych Gminy Kobierzyce
Dodano: 2015-05-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu I32 Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa tabletów szt. 12 .
Dodano: 2013-12-03 - dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2013-12-02 - Zakup tabletów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Informatyki (I32) Wydziału Informatyki i Zarządzania, Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2010-01-18 - Dostawa laptopów dla Instytutu Organizacji i Zarządzania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2009-12-11