Przetargi.pl
Dostawa ładowarki teleskopowej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 37A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642461 , fax. 084 6643519
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 37A 37A
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642461, fax. 084 6643519
    REGON: 95017705900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ogólne usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ładowarki teleskopowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowe wymagania dotyczące ładowarki teleskopowej: Fabrycznie nowa - rok produkcji 2009, posiadająca homologację ładowarka teleskopowa o wyposażeniu i następujących parametrach technicznych: - silnik turbodoładowany Diesel szesnasto zaworowy o mocy minimalnej 74,6 kW (100 KM ), - napęd na dwie osie 4 x 4, - rodzaj paliwa - olej napędowy, - dwie osie skrętne, - trzy tryby sterowania kołami: - jedna oś skrętna, - dwie osie skrętne, - wszystkie koła w jednym kierunku, - cztery koła równe o wymiarach 460/70 R 2, - dodatkowy obwód hydrauliczny umożliwiający uzbrojenie maszyny w dodatkowy osprzęt, - pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych, - kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora, otwierana tylna szyba, lusterka wsteczne, światła robocze, . wycieraczka szyby przedniej, tylnej oraz dachu. - sygnał cofania, - udźwig od 3000 kg do 4000 kg, - minimalna wysokość podnoszenia ładunku 7 m, - łyżka z. krokodylem o pojemności minimum1,5 m3 , - widły do palet, - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, - układ pozwalający na jednoczesne wysuwanie i podnoszenie ramienia, - zawory bezpieczeństwa przechyłu wysięgnika i rozsuwu ramienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Przyjmują do realizacji warunki przedstawione w SIWZ i projekcie umowy. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zgodnie z art.23. ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentanta w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 8. Zamówienie nie ma charakteru międzynarodowego i nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych a jedynie w PLN. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 11. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z wymogów określonych niniejszą specyfikacją oraz brak kompletności wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie oferty z prowadzonego postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach