Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki

Gmina Cyców ogłasza przetarg

  • Adres: 21-070 Cyców, ul. Chełmska 42
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5677003 , fax. 0-82 5677200
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cyców
    ul. Chełmska 42 42
    21-070 Cyców, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5677003, fax. 0-82 5677200
    REGON: 11019783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki Przedmiotowa koparko-ładowarka musi być fabrycznie nowa. Parametry techniczne: 1) rok produkcji 2008/2009 2) silnik wysokoprężny, 4 - cylindrowy, o mocy min. 90 KM, 3) napęd na obie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś, 4) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, 5) osłona układu napędowego, 6) felgi kół: przednie 18 cali, tylne 28 cali, przystosowane do opon krajowych producentów, 8) automatyczna skrzynia biegów z możliwością zmiany biegów pod obciążeniem, 9) łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna z widłami 6w1 o pojemności min. 1,00 m3, 10) kabina wyposażona w nagrzewnicę, układ odszraniania, wentylator nawiewu i funkcję wytwarzania nadciśnienia według normy ISO 3471 i ISO 3449, 11) układ hydrauliczny zasilany pompą osiowo-tłokową o zmiennym wydatku o wydajności min. 150 l/min., 12) skrzynia przekładniowa, mosty, wyprodukowane przez jednego producenta, 13) wysokość załadunku łyżki ładowarki min. 2,70 m przy kącie otwarcia łyżki 45?, 14) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 3 000 kg, 15) fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym z niezależną regulacją względem układu sterowania koparką, 16) układ hamulcowy mokry, hydraulicznie regulowany z tarczami hamulcowymi z samoczynną regulacja luzu, 17) łyżka koparkowa min. 600 mm, łyżka skarpowa min. 1200 mm, łyżka trapezowa, szybkozłącze koparkowe, 18) niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych (8 świateł roboczych, lusterka wsteczne, po obu stronach, lampa ostrzegawcza, trójkąt odblaskowy), 19) ramię koparki o głębokości kopania min. 4,70 m, 20) układ elektryczny 12 V, z dodatkowymi gniazdami zasilania w kabinie, 21) dostarczenie maszyny na miejsce garażowania na koszt Wykonawcy, 22) gwarantowane szkolenie operatora w zakresie podstawowej obsługi technicznej na koszt Wykonawcy, 24) wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg, 25) świadectwo homologacji CE o dopuszczeniu do pracy w UE, 26) dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, 27) katalog części zamiennych, 28) gwarancja fabryczna na maszynę min. 12 m-cy, bez limitu mtg, 29) 24 - godzinna dostępność serwisu.. Dostarczona koparko-ładowarka musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia, nie spełnia) na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, składania ofert przez konsorcjum: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących a skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawców występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone wraz z ofertą. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania (powinno z niego wynikać, że zostało udzielone określonemu podmiotowi i że ów podmiot powierzone mu czynności do wykonania przyjmuje). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawca, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugcycow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach