Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2012274 , fax. 18 2014906
- Data zamieszczenia: 2012-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
ul. Bronisława Czecha 1 1
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 2012274, fax. 18 2014906
REGON: 14273335600042 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lad do recepcji, kawiarni i restauracji do internatu sportowego Zakopane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuję dostawę lad do recepcji, kawiarni i restauracji do internatu sportowego Zakopane. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część 1: dostawa lady recepcji Część 2: dostawa lady kawiarni Część 3: dostawa lady restauracji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na każdą część w następującej wysokości: Część 1: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł) Część 2: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 zł) Część 3: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100 zł) Szczegóły dotyczące wadium zostały zawarte w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cos.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa mebli, wyposażenia i urządzeń ADG do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem.
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa mebli
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa mebli i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-11/16
Dodano: 2016-04-15 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE Świetlicy wiejskiej w Nielepicach CPV: 39000000-2 Meble CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodano: 2016-04-13 - wykonanie, dostawa oraz montaż elementów wyposażenia dwóch sal konferencyjnych - gabloty, rolety, ścianki wystawiennicze, systemy ekspozycyjne oraz blendy okienne - KC-zp.272-34/16
Dodano: 2016-02-26 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SOCJALNEGO LKS ORLĘTA W RUDAWIE
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-10