Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska 15/19 15/19
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laboratoryjnych stołów optycznych Postępowanie numer WEiTI/292/DZP/2009/1035 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Politechniki Warszawskiej laboratoryjnych stołów optycznych wraz z instalacją, uruchomieniem, przetestowaniem, przeszkoleniem użytkowników i gwarancją na okres minimum 10 lat (czas gwarancji liczony jest od daty podpisania przez obie strony protokołu pozytywnego odbioru końcowego). Aparatura powinna być dostarczona do siedziby Użytkowników tj.: Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki Politechniki Warszawskiej, 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75 i na miejscu, uruchomiona i przetestowana a użytkownik przeszkolony w zakresie obsługi i konserwacji. Dodatkowo Wykonawca przeszkoli u Zamawiającego co najmniej 3 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi stanowiska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391810004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1.; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w brzmieniu nadanym przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). Sposób oceny - na podstawie złożonych dokumentów: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, a w przypadku nie posiadania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, załączają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Załącznik Oferty będący załącznikiem do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA STOŁÓW OPTYCZNYCH
Dodano: 2016-04-01 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU 71 W MEBLE LABORATORYJNE I KONFERENCYJNE
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa stołu optycznego z wyposażeniem - postępowanie numer WF-37-25/14
Dodano: 2014-06-18 - DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH
Dodano: 2013-12-23 - Stoły laboratoryjne. Dostawa i montaż
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa stabilizowanego stołu optycznego Postępowanie nr WEiTI/105/BZP/2013/1030
Dodano: 2013-10-16 - Wykonanie, dostawa i montaż 2 stołów laboratoryjnych
Dodano: 2013-10-02 - wykonanie, dostawę i montaż mebli laboratoryjnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2013-07-29 - DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH
Dodano: 2013-06-17