Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1/216
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6292531 , fax. 022 6257524
- Data zamieszczenia: 2013-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej
Pl. Politechniki 1/216 1/216
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6292531, fax. 022 6257524
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie, dostawę i montaż mebli laboratoryjnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie, dostawę i montaż mebli laboratoryjnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391810004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wpłacenia przez oferenta wadium w wysokości: - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. IV O/Warszawa NUMER: 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 z dopiskiem - wadium do postępowania WE-390-16/13
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA STOŁÓW OPTYCZNYCH
Dodano: 2016-04-01 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU 71 W MEBLE LABORATORYJNE I KONFERENCYJNE
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa stołu optycznego z wyposażeniem - postępowanie numer WF-37-25/14
Dodano: 2014-06-18 - DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH
Dodano: 2013-12-23 - Stoły laboratoryjne. Dostawa i montaż
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa stabilizowanego stołu optycznego Postępowanie nr WEiTI/105/BZP/2013/1030
Dodano: 2013-10-16 - Wykonanie, dostawa i montaż 2 stołów laboratoryjnych
Dodano: 2013-10-02 - DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH
Dodano: 2013-06-17 - Dostawa mebli laboratoryjnych Postępowanie nr WEITI/40/BZP/2013/1030
Dodano: 2013-06-11