Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz niszczarek biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kserokopiarek - 2 sztuki, niszczarek biurowych - 8 sztuk, materiałów eksploatacyjnych do wykonania 200.000 kopii: bęben, toner, deweloper (nośnik), zszywki i usługi serwisowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 1.3.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy. 1.4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 1.5. Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.6.Wykaz minimum 3 zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż 80.000,00 zł. (brutto), z podaniem wartości i terminów dostaw wraz z dokumentami, z których wynikałoby, że prace te wykonane zostały należycie. Dokumenty muszą ponadto zawierać informacje o miejscu, przedmiocie, wartości i terminie wykonanych dostaw. 1.7. Wypełniony i podpisany dokument gwarancyjny. 1.8. Wypełnione i podpisane potwierdzenie parametrów zaoferowanych urządzeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto materiałów eksploatacyjnych do wykonania 200.000 kopii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa urządzeń drukujących, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera, części oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa kopiarek
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa kserokopiarki
Dodano: 2012-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIARKI
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa kserokopiarek
Dodano: 2011-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK CYFROWYCH FORMATU A - 3
Dodano: 2010-12-01 - Zakup i dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych z funkcja skanera i drukarki sieciowej oraz dwóch sieciowych drukarek laserowych mono
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa sprzętu projekcyjnego, kopiującego i fotograficznego
Dodano: 2010-02-26 - Dostawa sprzętu biurowego, w tym - kopiarek laserowych, projektora wideo oraz ekranu projekcyjnego
Dodano: 2009-11-24