Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 635 43 54 , fax. 0-42 635 43 25
- Data zamieszczenia: 2011-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
ul. Narutowicza 65 65
90-131 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 635 43 54, fax. 0-42 635 43 25
REGON: 00000128700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek, niszczarek, sprzętu projekcyjnego, dyktafonu i głośnika dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego (nr sprawy: BZP/UŁ/83/2011) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: dostawa kserokopiarek, niszczarek, sprzętu projekcyjnego, dyktafonu i głośnika dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego. 2. Opis wymaganych parametrów minimalnych przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Pod pojęciem dostawa należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu do jednostki organizacyjnej UŁ dokonujących zamówienia, (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty) a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi. 5. Wykonawca składając ofertę załącza tylko te części arkusza kalkulacyjnego (załącznika nr 1 do SIWZ), które są przez niego wycenione. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych). - Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. - Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta. - Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem usługi bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizująca dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta i sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji. - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie osobnego postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy w okresie gwarancji. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu. Brak wyceny jednej pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty w tym pakiecie. W związku z powyższym dopuszcza się możliwość podpisywania kilku umów. 8. Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej: a) Pakiet nr 15 finansowany jest z projektu - Edukacja - Regiony - Regionalizacja - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 (Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni) b) Pakiety nr 18 i 19 finansowane są z projektu - Analityka gospodarcza - Studia z przyszłością - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IV, Poddziałanie 4.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) Pakiet nr 22 finansowany jest z projektu - Kompetentny pracownik najlepszym doradcą przedsiębiorcy i mieszkańca - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). d) Pakiet nr 24 finansowane są z projektu - Zawód - Kariera - Sukces - Program rozwojowy dla szkół z województwa łódzkiego, jako narzędzie podnoszące atrakcyjność i jakość kształcenia zawodowego - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest realizowany w ramach działania 9.2. Program Operacyjny Kapitał Ludzki przez Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania Przy Uniwersytecie Łódzkim. e) Pakiet nr 25 finansowane są z projektu - Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków nauk humanistyczno - społecznych UŁ - dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 8. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kserokopiarek, niszczarek, sprzętu projekcyjnego i fotograficznego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 78/CG/2015)
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa kserokopiarek, niszczarek, sprzętu projekcyjnego, AGD i odbiorników GPS dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 55/CG/2015)
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa kserokopiarek i podajnika papieru
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa kserokopiarek, niszczarek, sprzętu projekcyjnego, biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 17/CG/2015)
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa kserokopiarek, sprzętu projekcyjnego, audio-video, fotograficznego, AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 121/CG/2014)
Dodano: 2014-11-26 - Najem kserokopiarek dla 4 Oddziałów ZUS obsługiwanych przez Centrum Serwisu Informatycznego - Region 7
Dodano: 2014-11-19 - Zakup fabrycznie nowej cyfrowej kolorowej kopiarki wraz z serwisem polegającym na świadczeniu kompleksowych usług związanych z jej eksploatacją
Dodano: 2013-11-15 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK I RZUTNIKÓW MULTIMEDIALNYCH 106/ZP/13
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa kserokopiarki dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2013-05-09 - Dostawa kserokopiarek, niszczarek i sprzętu projekcyjnego dla jednostek Uniewrsytetu Łódzkiego (nr sprawy: BZP/UŁ/59/2011)
Dodano: 2011-09-19