Przetargi.pl
Dostawa kserokopiarek, niszczarek i sprzętu projekcyjnego dla jednostek Uniewrsytetu Łódzkiego (nr sprawy: BZP/UŁ/59/2011)

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 635 43 54 , fax. 0-42 635 43 25
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 635 43 54, fax. 0-42 635 43 25
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kserokopiarek, niszczarek i sprzętu projekcyjnego dla jednostek Uniewrsytetu Łódzkiego (nr sprawy: BZP/UŁ/59/2011)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: dostawa kserokopiarek i sprzętu projekcyjnego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego. 2. Opis wymaganych parametrów minimalnych przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Pod pojęciem dostawa należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu do jednostki organizacyjnej UŁ dokonujących zamówienia, (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty) a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi. 5. Wykonawca składając ofertę załącza tylko te części arkusza kalkulacyjnego (załącznika nr 1 do SIWZ), które są przez niego wycenione. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych). - Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. - Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta. - Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem usługi bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizująca dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta i sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji. - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie osobnego postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy w okresie gwarancji. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu. Brak wyceny jednej pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty w tym pakiecie. W związku z powyższym dopuszcza się możliwość podpisywania kilku umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach