Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
- Data zamieszczenia: 2010-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. Dywizjonu 303 12 12
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
REGON: 06005921600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa krzeseł konferencyjnych - nr Zp/pn/28/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych z pulpitem składanym na podstawie stalowej chromowej z podłokietnikami; 2) krzesła konferencyjne służyć będą do wyposażenia sal o charakterze auli: sala 96 - 80 szt., sala 97 - 80 szt. , sala 4C - 60 szt.; 3) krzesła konferencyjne muszą spełniać kryteria określone w Polskich Normach oraz oznaczone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakiem bezpieczeństwa, będą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i dopuszczenia; 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy objęty będzie 12 miesięczna gwarancją jakościową licząc od dnia każdorazowego odbioru tego towaru bez wad; 6) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39112000-0 - krzesła - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Dołhobyczów
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa krzeseł biurowych
Dodano: 2014-09-15 - Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa krzeseł i foteli oraz mebli biurowych drewnianych
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej (krzeseł i foteli biurowych) w związku z realizacją projektu związanego z nadbudową budynku 1D, budową Centrum Chorób Zakaźnych i Ftyzjopulmonologicznych oraz budową Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Podniesienie poziomu opieki zdrowotnej i bezpieczeństwa epidemiologicznego w strefie nadgranicznej Unii Europejskiej. Sprawa znak: ZP.3520/57/13
Dodano: 2013-10-17 - Zakup i dostawa stołów oraz krzeseł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowany w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2013-06-05 - BZP/PN/87/2012 - Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2012-11-16 - BZP/PN/75/2012 DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK POLITECHNIKI LUBELSKIEJ
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2012-06-25