Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2012-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP/PN/75/2012 DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK POLITECHNIKI LUBELSKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAMOWIENIE PONIZEJ 200 000 EURO 1 Temat: dostawa krzeseł na potrzeby DS 4 2 Temat: dostawa krzeseł na potrzeby biblioteki Politechniki Lubelskiej 3 Temat: dostawa mebli na potrzeby Studium Języków Obcych Politechniki 4 Temat: dostawa mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki 5 Temat: dostawa mebli na potrzeby Działu Spraw Studenckich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE ZABEZPIECZENIE OFERTY WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Dołhobyczów
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa krzeseł biurowych
Dodano: 2014-09-15 - Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa krzeseł i foteli oraz mebli biurowych drewnianych
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej (krzeseł i foteli biurowych) w związku z realizacją projektu związanego z nadbudową budynku 1D, budową Centrum Chorób Zakaźnych i Ftyzjopulmonologicznych oraz budową Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Podniesienie poziomu opieki zdrowotnej i bezpieczeństwa epidemiologicznego w strefie nadgranicznej Unii Europejskiej. Sprawa znak: ZP.3520/57/13
Dodano: 2013-10-17 - Zakup i dostawa stołów oraz krzeseł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowany w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2013-06-05 - BZP/PN/87/2012 - Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2012-11-16 - Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2012-06-25 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 193 000 EURO na dostawę - doposażenie Oddziału Rehabilitacji w brakujący sprzęt meblowy, medyczny, celem dostosowania oddziału do rozporządzenia Ministra Zdrowia z możliwością składania ofert częściowych pakiety 1- 4. Załącznik nr 1 - podajniki na ręczniki papierowe Załącznik nr 2 - krzesła obrotowe Załącznik nr 3 - Krzesła zmywalne Załącznik nr 4 - rolety
Dodano: 2011-08-29