Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie KPP w Poddębicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a warunki realizacji we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zaoferowany asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 6. Dostarczane w ramach umowy krzesła, fotele czy siedziska muszą spełniać wymagania ergonomiczne wg normy PN-EN 1335-1 w zakresie wymiarów funkcjonalnych i normy PN-EN 1335-2 dotyczącej bezpieczeństwa. Muszą posiadać też wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnozapalności na tkaninę i tapicerkę. 7. Zamawiany asortyment powinien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje. 8. Załączone rysunki, zdjęcia w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i pomocniczy. 9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 10. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 11. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. 13. Do dostarczonego asortymentu muszą być dołączone karty gwarancyjne, termin i warunki ważności gwarancji oraz instrukcje w języku polskim. 14. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego w związku z COVID-19 w TCZ Sp. z o.o. w ramach umowy POIS.11.03.00-00-0039/22
Dodano: 2023-06-27 - Dostawa foteli i krzeseł dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa dyspozytorskich foteli obrotowych.
Dodano: 2019-11-21 - DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI DLA POTRZEB MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W PABIANICACH
Dodano: 2017-10-11