Przetargi.pl
Dostawa dyspozytorskich foteli obrotowych.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 43080020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dyspozytorskich foteli obrotowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa 20 szt. dyspozytorskich foteli obrotowych na potrzeby utrzymania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego: - fotele przeznaczone do pracy przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, - szerokie siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie ze zintegrowanym zagłówkiem, - możliwość pracy osób o wadze do 140 kg, - podłokietniki metalowe, stałe, z tapicerowanymi nakładkami, - tapicerka o wysokiej odporności na ścieranie i trwałości – min. 400 000 cykli Martindale, - podstawa z polerowanego aluminium z kółkami samohamownymi do powierzchni dywanowych lub twardych, - oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem, - możliwość blokady odchylenia oparcia z siedziskiem w min. 4 pozycjach, - regulacja siły oporu oparcia, - zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika, - możliwość swobodnego kołysania się, - płynna regulacja wysokości fotela, za pomocą podnośnika pneumatycznego, +w zakresie minimum 80 mm, - tapicerka w kolorze zaproponowanym przez wykonawcę (preferowane kolory ciemne i stonowane), - gwarancja minimum 60 m-cy (termin gwarancji podaje Wykonawca w formularzu ofertowym) 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do jednostki Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Pienista 71. 3. Termin dostawy: nie później niż 19 grudnia 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich. 5. Przedmiot zamówienia pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 6. Przejście na Zamawiającego ryzyka związanego z przedmiotem umowy następuje z chwilą podpisania przez strony Umowy protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 7. Wykonawca, na koszt własny, dostarczy przedmiot zamówienia Zamawiającemu z kompletną instrukcją montażu, wymaganymi prawem certyfikatami oraz atestami wydanymi przez uprawnione organy w języku polskim. Przed realizacją Umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy innych informacji, dokumentów niezbędnych do prawidłowego odbioru Przedmiotu Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o gotowości do dostawy i montażu z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 3 dni robocze przed dostawą. Strony uzgodnią konkretny dzień dostawy i godziny (przedział czasowy), w jakich nastąpi dostarczenie przedmiotu zamówienia i jego odbiór. 9. Odbioru przedmiotu zamówienia, dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego za protokołem odbioru. Dniem dostarczenia przedmiotu zamówienia i przeniesienia własności przedmiotu zamówienia na rzecz Zamawiającego jest dzień podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 10. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzona zostanie wada przedmiotu zamówienia, Zamawiający może odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany będzie, w zależności od wyboru Zamawiającego, do wymiany wadliwego Przedmiotu Umowy na wolny od wad, w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony Umowy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzeniu wady, bądź do usunięcia wady w drodze jego naprawy, w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzeniu wady. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie, Wykonawca jest zobowiązany do ich uzupełnienia w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od dnia stwierdzenia braków. Przez wadę rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia określonego wg zestawienia zawartego w opisie oferowanych dyspozytorskich foteli obrotowych w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. 11. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne naprawy gwarancyjne i serwis Przedmiotu Umowy w siedzibie Zamawiającego oraz bezpłatne udzielenie konsultacji i pomocy technicznej w zakresie działania Przedmiotu Umowy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać uszkodzony Przedmiot Umowy i dostarczyć go po naprawie, na koszt własny, w przypadku braku możliwości naprawy Przedmiotu Umowy w siedzibie Zamawiającego. 12. Zgłoszenia awarii dokonywane będą pisemnie, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 13. Wykonawca w ramach gwarancji jest zobowiązany podjąć naprawę awarii najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od daty zgłoszenia i wykonać naprawę najpóźniej w terminie 14 dni od daty zgłoszenia usterki. Zgłoszenia przesłane po godzinach pracy Wykonawcy traktowane będą jak wysłane w najbliższym dniu roboczym. 14. Uprawnienia wynikające z udzielonej gwarancji nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi za wady. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań Umowy. 16. Fakturę VAT dokumentującą dostawę Przedmiotu Umowy należy wystawić – nie wcześniej niż po podpisaniu przez strony Umowy protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 17. Faktura musi być dostarczona do siedziby Zamawiającego, tj. Łódź, ul. Piotrkowska 104 do dnia 19 grudnia 2019 r. Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, NIP 725-10-28-465, REGON 004308002
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach