Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł, foteli i stołów uczniowskich dla Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli i stołów uczniowskich wraz z ich montażem. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia wraz z liczbami sztuk znajduje się w tabeli nr 1 w SIWZ oraz w formularzu rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 9000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Sądu Rejonowego w Kwidzynie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa krzeseł i stołów.
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków dla Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2014-07-18 - ZP/69/2013 Dostawa wraz z montażem krzeseł
Dodano: 2013-07-12 - Dostawa mebli do Uniwersyteckiego Centrum Medycy Morskiej i Tropikalnej
Dodano: 2012-11-13 - Dostawa mebli do Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
Dodano: 2012-10-04 - Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej. Sprawa nr 16/ZP/2012
Dodano: 2012-07-24 - Zakup 500 szt krzeseł do kompleksu sportowego przy ul. Wiejskiej w Kwidzynie
Dodano: 2012-04-13 - Dostawę mebli biurowych w podziale na zadania
Dodano: 2012-03-12