Przetargi.pl
dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, fax. +48226941149
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych, gotowych do ustawienia w salach konferencyjnych Kancelarii Sejmu, 600 szt. krzeseł drewnianych tapicerowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i Formularzem Cenowym (kalkulacją cenową) – stanowiący Załącznik nr 1 do oferty. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 Rozdziału III SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 Rozdziału III SIWZ, 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej (zgodnie z pkt 5.3); 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia; 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Zamawiający będzie żądał dokumentów: 1) certyfikatu FSC (lub równoważnego np. PEFC) o legalnym pochodzeniu drewna użytego do produkcji krzeseł; 2) oświadczenia o zgodności produktu z obowiązującą normą PN-EN16139 dla oferowanych krzeseł; 3) dokumentów (np. certyfikatów) potwierdzających wymagane parametry tkanin krzeseł dotyczących wytrzymałości, trwałości oraz bezpieczeństwa użytkowania, tj. w zakresie trudnopalności, odporności na tarcie, odporności na pilling, trwałości barwnika na tarcie oraz trwałości barwnika na światło; 4) certyfikatów na trudnopalność lakierów i pianek zastosowanych w oferowanych krzesłach; 5) atest higieniczny, potwierdzający klasę higieniczności E-1 kształtki sklejkowej; 6) wzornik oferowanych tkanin, zawierający tkaninę w kolorze Daytona HP 152, wg próbnika tkanin Daytona HP Aqua clean extreme lub równoważny; 7) folder zawierający zdjęcie oferowanego krzesła wraz z jego wymiarami; 8) 1 szt. wzorcowego krzesła wykonanego zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach