Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
ul. Kostrogaj 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
REGON: 61105327100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł do Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- dostawa krzeseł do Centrum Aktywizacji Zawodowej w PUP - 12 szt. - dostawa krzeseł obrotowych do innych pomieszczeń PUP - 34 szt. - dostawa krzeseł do innych pomieszczeń PUP - 13 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami ) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3. Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4 Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z członków konsorcjum osobno. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia wymienione wyżej każdy wykonawca składa osobno. W przypadku spółki cywilnej - wspólnicy składają zaświadczenia wymienione wyżej oraz zaświadczenia dot. podmiotu. 4. Pełnomocnictwo w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 5. Formularz oferty - załącznik nr od 2 do SIWZ. 6. Podwykonawcy - załącznik nr 4. Uwaga! Brak wypełnionego załącznika lub też brak załączonego załącznika do złożonej oferty uznane będzie przez Zamawiającego jako wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. 7. Oświadczenie, że krzesła zostały wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną - załącznik nr 5 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa foteli i innych mebli biurowych
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa foteli do chemioterapii i taboretów .
Dodano: 2015-10-23 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa mebli do II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie
Dodano: 2014-11-20 - Dwa krzeseł dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa foteli obrotowych
Dodano: 2013-11-19 - dostawa foteli obrotowych do Kancelarii Senatu
Dodano: 2013-07-18 - Dostawa foteli i łóżek do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - nr sprawy DKw-220-05/13
Dodano: 2013-05-14 - Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Dodano: 2013-04-29