Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24
31155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł do Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł do Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie: Krzesła stacjonarne - 600 szt.: - wymiary (sxgxw):54.5x42.5x82 cm (±2cm) - rama metalowa lakierowana na kolor czarny - nóżki zabezpieczone stopkami nie brudzącymi podłoża - kolor tapicerki szaro-czarny (do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją zamówienia) - siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki drewnianej, tapicerowane pianką i wytrzymałą tkaniną - możliwość układania krzeseł w stosy - brak podłokietnika i regulacji wysokości - wyposażone w oparcie Dodatkowe informacje zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; b) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. 2) W ofercie Wykonawca wskaże nazwę producenta, model, typ oferowanego przedmiotu zamówienia, a także Wykonawca złoży opis oferowanych mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych (wymiar, kształt, materiał i kolorystyka), na potwierdzenie zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – p. 3 SIWZ, np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, katalog/i producenta/ów, karty katalogowe, prospekty. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: "Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Krakowie
Dodano: 2024-05-21 - „Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych w placówkach oświatowych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie" Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne” II
Dodano: 2020-11-06 - „Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych w placówkach oświatowych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie" Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne”
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa krzeseł obrotowych dla ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2020-09-18 - Dostawa mebli biurowych dla ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2019-11-12 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 62
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych, stanowisk pulpitowych oraz biurka
Dodano: 2018-10-29 - DOSTARCZENIE KRZESEŁ I FOTELI DLA ODDZIAŁÓW: POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII, GINEKOLOGII Z GINEKOLOGIĄ ONKOLOGICZNĄ ORAZ GABINETÓW KONSULTACYJNYCH POŁOŻNICZO – GINEKOLOGICZNYCH I NEONATOLOGII W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ „URUCHOMIENIE MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM MACIERZYŃSTWA I MEDYCYNY KOBIET” ORAZ DLA SZPITALA
Dodano: 2018-08-27 - DOSTARCZENIE KRZESEŁ I FOTELI DLA ODDZIAŁÓW: POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII, GINEKOLOGII Z GINEKOLOGIĄ ONKOLOGICZNĄ ORAZ GABINETÓW KONSULTACYJNYCH POŁOŻNICZO – GINEKOLOGICZNYCH I NEONATOLOGII W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ „URUCHOMIENIE MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM MACIERZYŃSTWA I MEDYCYNY KOBIET” ORAZ DLA SZPITALA
Dodano: 2018-08-17 - Wyposażenie wnętrz modernizowanego skrzydła północnego sanatorium Nowe Łazienki Mineralne w Krynicy-Zdroju - MEBLE
Dodano: 2018-06-25