Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla ZUS Oddział w Krakowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-080 Kraków, ul. Pędzichów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 424 61 27, 4246500 , fax. 12 424 61 47, 6345719
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
    ul. Pędzichów 27
    31-080 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 424 61 27, 4246500, fax. 12 424 61 47, 6345719
    REGON: 17756003950000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla ZUS Oddział w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Dostawa mebli biurowych dla ZUS Oddział w Krakowie”, obejmujący dwie części: 1) dostawa krzeseł obrotowych, fotela menadżerskiego oraz krzeseł dla klientów (część I) 2) dostawa regałów metalowych (część II) 2. Wykonawca dostarczy meble do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji tj.: 1) Oddziału ZUS Kraków, ul. Pędzichów 27; 2) Inspektoratu ZUS Kraków – Łagiewniki, ul. Zakopiańska 33;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - część I: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); - część II: 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1/I-II do SIWZ; b) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji, d) próbek tkanin użytych do wykończenia mebla - o wymiarach ok 10x10 cm (dotyczy krzeseł obrotowych i dla klienta), każda próbka powinna posiadać oznaczenie pozwalające na jej identyfikację.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach