Przetargi.pl
dostawa krzeseł do Auli Magna i Prorektoratu ds. Klinicznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
    REGON: 00028860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa krzeseł do Auli Magna i Prorektoratu ds. Klinicznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa krzeseł do Auli Magna i Prorektoratu ds. Klinicznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykona nia zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w da-nej części, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, d) udzielą: - nie krótszej niż 5 letniej gwarancji od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, na oferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach, e) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas , do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkow- nika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek, f) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.), g) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą, rozładują i zmontują zamawiane meble w siedzibach końcowych użytkowników, w ramach ceny ofertowej, i) przed wykonaniem mebli, dokonają sprawdzenia wszystkich wymiarów w naturze oraz ustalą z Użytkownikiem ostateczną kolorystykę mebli i tapicerek. 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zesta-wiona w sposób trwale połączony. 8. Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniony szczegółowy formularz cenowy (części Nr 1, Nr 2) - należy podać ceny i wartości, dokładne modele (typ) oferowanego mebla oraz producenta (załącznik Nr 2 do SIWZ); c) wypełniony załącznik Nr 8 - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d) oświadczenie, że oferowane w poszczególnych zadaniach meble, spełniają wymaga-nia opisu przedmiotu zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; e) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych zadaniach, spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz, że wykonany jest z elementów i materiałów, które posiadają stosowne atesty dopuszczające do użytkowania w RP, a parametry techniczne sprzętu spełniają wymogi Polskich Norm oraz, że dokumenty te Wykonaw-ca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego- na formularzu ofertowym - Za-łącznik Nr 1 do SIWZ; f) oświadczenie odnośnie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; g) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcom (jeżeli są przewidywani) - załącznik nr 4 do SIWZ, h) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; j) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają za-świadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i od-rębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku; k) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wyko-nawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; l) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna dostawa) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie sta-nowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykona-nia i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamó-wienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z orygi-nałem - (wg załącznika nr 6 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez pod-mioty występujące wspólnie, z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie, m) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.1 Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 1.2 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 1.3. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważnio-ny przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważ-nienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. i), j), k), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. i), j), k) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 2.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi po-stanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z ory-ginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnie-nie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Usta-nowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 3.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpo-wiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć o-świadczenie). 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach