Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. Bema 100
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 71 45 171 , fax. 85 71 45 715
- Data zamieszczenia: 2013-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza
ul. Bema 100 100
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 71 45 171, fax. 85 71 45 715
REGON: 05044003600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 60/ZP/WTiZ/13) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa w zakresie : części I Krzesło ISO chrom - 20 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części II Wykładzina biurowa , obiektowa - 7 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części III Żaluzje pionowe Verticale - 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części IV Biurko do pomieszczenia biurowego - 1 szt. Krzesło obrotowe - 1 szt. Krzesło ISO - 2 szt. Stolik okolicznościowy - 1 szt. Szafa biurowa - 1 szt. Wieszak ubraniowy stojący - 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej części V Żaluzje pionowe Verticale - 7 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ, części VI Krzesło ISO - 40 szt. Fotel obrotowy - 14 szt. Krzesło obrotowe miękkie - 30 szt. Tablica ogłoszeń - 30 szt. Podnośnik pneumatyczny - 10 szt. Kółka miękkie - 10 kpl. po 5 szt. Podstawa biurowa - 5 szt. Łącznik oparcia - 10 szt. Blacha siedziska - 4 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ, części VII Wersalka - 3 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1g do SIWZ, części VIII Wykładzina biurowa, obiektowa - 80 mb. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1h do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa mebli do Domu Studenta PWSIP w Łomży
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa wyposażenia meblowego z podziałem na 4 części.
Dodano: 2013-08-02 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa mebli wraz z montażem do gabinetu Prorektora ds. Studenckich i pomieszczeń Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2012-04-20 - Dostawa wyposażenia orkiestrowego na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku
Dodano: 2011-11-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2011-10-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części
Dodano: 2011-09-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 4 części.
Dodano: 2011-06-07 - Sprzedaż i dostarczenie krzeseł obrotowych, krzeseł, fotela dyrektorskiego
Dodano: 2011-04-28