Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51, , fax. 022 572 63 05
- Data zamieszczenia: 2020-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186
02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51, , fax. 022 572 63 05
REGON: 01581798500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://nfz.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł biurowych i konferencyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa krzeseł biurowych i konferencyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu na platformie oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Kolorowe zdjęcia wraz z dokumentacją techniczną oferowanych krzeseł, spełniające wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 1 do Specyfikacji) podpisane elektronicznie. Dokumenty muszą być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego krzesła są dedykowane; Wszelkie atesty, certyfikaty, aprobaty i świadectwa wymagane przepisami prawa na krzesła oraz materiały użyte do ich produkcji wskazane w OPZ podpisane elektronicznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18