Województwo Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
REGON: 53141242100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014- 2020”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020. Ilość sztuk: 6 krzeseł obrotowych. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W DRUKU ofertowym należy wpisać: • Termin dostawy: …………….…… dni roboczych (należy wpisać dni robocze) Termin dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia podpisania umowy. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu dostawy liczonego w dniach lub wskazania terminu dłuższego niż 16 dni lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). • Termin gwarancji ………… miesięcy (należy wpisać pełne miesiące) Termin gwarancji na krzesła obrotowe Zamawiający rozumie jako termin liczony w pełnych miesiącach od daty odbioru krzeseł obrotowych. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu gwarancji lub w przypadku wskazania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub wskazania terminu gwarancji w innej jednostce czasu (np. rok, dzień).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji skarbowej województwa opolskiego
Dodano: 2018-09-24 - DOSTAWA FOTELI OBROTOWYCH, KRZESEŁ STACJONARNYCH ORAZ KRZESEŁ TYPU WARSZTATOWEGO DLA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU I JEDNOSTEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2018-03-30 - DOSTAWA KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH DLA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU I JEDNOSTEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2017-11-14 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego
Dodano: 2017-05-26 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego
Dodano: 2017-04-03 - Dostawa 36 obrotowych krzeseł biurowych zgodnych ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego. ZP – 230 /D/2016/SKK
Dodano: 2016-12-16