Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej dla gminy Kluczbork

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej dla gminy Kluczbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, mechanicznej zamiatarki drogowej ciągnionej za ciągnikiem rolniczym URSUS 9014 H. Zamiatarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2020. Przedmiotem zamówienia jest również dostosowanie zamiatarki do ciągnika rolniczego Ursus 9014 H o mocy 101KM, rok produkcji 2015, który jest na stanie Zamawiającego. Zamiatarka musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110). Podstawowe parametry zamiatarki: - pojemność zbiornika na nieczystości min.3m3, - pojemność zbiornika na wodę do zraszania zamiatanej powierzchni minimum 1000l, - prędkość robocza 1-20 km/h, - zespół zamiatający: • 2 szczotki talerzowe, • jedna szczotka walcowa, • dodatkowa przednia szczotka do wymiatania nieczystości z rynsztoków, - szerokość zamiatania regulowana min. 2400 mm - max.2700 mm, - napęd zamiatarki hydrauliczny zasilany z WOM ciągnika, - zbiornik na nieczystości podnoszony i opróżniany hydraulicznie. Wysokość podnoszenia zbiornika minimum 1800 mm, - sterowanie pracą zamiatarki z kabiny kierowcy, - układ hamulcowy pneumatyczny uruchamiany przez naciśnięcie hamulca w ciągniku, awaryjny układ hamulcowy uruchamiany automatycznie w momencie przypadkowego rozłączenia zamiatarki z ciągnikiem, - oświetlenie ostrzegawcze wraz ze znakiem nakazu (C9 lub C10) montowane z tyłu, - wodowskaz - myjka ciśnieniowa - rama maszyny zabezpieczona w technologii ocynk. - oświetlenie robocze (oświetla strefę pracy szczotek bocznych), - dodatkowa lampa ostrzegawcza montowana z prawej strony maszyny, - tablice obrysowe montowane z tyłu zamiatarki, - hydrauliczne pochylanie szczotki lewej (sterowanie lewą szczotką za pomocą panelu sterowania z kabiny operatora), - mocowanie tablicy rejestracyjnej wraz z jej oświetleniem, - zestaw klinów do kół, Dostawa zamiatarki nastąpi do siedziby jednostki Gminy Kluczbork tj. Miejskiego Zarządu Obiektów Komunalnych w Kluczborku przy ul. Wolności 1A, 46-200 Kluczbork. W cenie za dostawę zamiatarki należy uwzględnić koszty przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki. Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta maszyny serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materiałów eksploatacyjnych. Siedziba autoryzowanego serwisu producenta winna znajdować się nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni: - czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia – max. 48h, - czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu – max. 72h, - czas dokonania naprawy : max. 10 dni od momentu zgłoszenia, - usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ew. transportem do serwisu. Wraz z zamiatarką Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) książkę gwarancji zamiatarki, b) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych uprawnionych do napraw gwarancyjnych zamiatarki , c) instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, d) dokument potwierdzający zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zamiatarki, e) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię ważnego świadectwa homologacji zamiatarki w Polsce wystawionego zgodnie z zapisami zawartymi w przepisach o rejestracji pojazdów, f) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, g) protokół z przeprowadzonego szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki. 2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 24 miesiące. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dziale III niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach