Przetargi.pl
Dostawa kruszywa naturalnego i łamanego na drogę leśną w leśnictwie Śliwnik w Nadleśnictwie Szprotawa

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3823434, 0608192208 , fax. 068 3823435
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3823434, 0608192208, fax. 068 3823435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Lasów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa naturalnego i łamanego na drogę leśną w leśnictwie Śliwnik w Nadleśnictwie Szprotawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Dostawa kruszywa naturalnego i łamanego na drogę leśną w leśnictwie Śliwnik w Nadleśnictwie Szprotawa. Przewidywana ilość- 8 100 Mg z podziałem na asortyment: l.p. frakcja ilość 1 Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm 3 0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.WARUNKI O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają doświadczenie po przez wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako dostawca, w co najmniej trzech przedsięwzięciach o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione dostawy. Całkowity obrót w dostawach powinien wynosić, co najmniej: 300 000 PLN Pod pojęciem charakter należy rozumieć dostawę materiałów sypkich z przeznaczeniem dla celów budowlanych tj. kruszyw, piasków, mieszanek itp. Pod pojęciem trudność należy rozumieć specyficzne leśne warunki terenowe (drogi nieutwardzone, mało miejsca na zawracanie, ograniczona skrajnia drogi itp.) wymagające od kierowców dużych umiejętności prowadzenia samochodów. Pod pojęciem całkowitego obrotu w dostawach należy rozumieć sumę wartości dostaw w podanym wyżej okresie. 3.Zapewnić pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji dostaw w ilości umożliwiającej w razie potrzeby dostarczenie 300 Mg kruszywa w ciągu jednego dnia (w godz. od 6:00 do 18:00); 4.Posiadać licencję na krajowy transport drogowy (przewóz rzeczy). 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 7.Ocena spełniania ww warunków i wymagania posiadania certyfikatu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymaganie wykonawca spełnił. 8.Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków i wymagania skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), II.WYMAGANIA: Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał musi posiadać orzeczenie jakości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: I.WARUNKI 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zał. 3) 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjałutechnicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z którego wynikałoby potwierdzenie spełnienia warunki sformułowanego w części 8 pkt I. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Do referencji należy dołączyć protokoły odbioru dostaw, a w przypadku ich braku kserokopię faktur za wykonane dostawy potwierdzone za zgodność z oryginałem; 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew-niającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Z treści załączonych dokumentów i oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymaganie wykonawca spełnił. 6.Dokumenty potwierdzające warunki mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminy składania ofert. (art. 26 ust. 3). II.WYMAGANIA: Orzeczenia jakości oferowanych kruszyw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach