Urząd Gminy w Czarnej ogłasza przetarg
- Adres: 39-215 Czarna, ul. Dworcowa 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 67-61-030 wewn. 23
- Data zamieszczenia: 2010-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnej
ul. Dworcowa 6 6
39-215 Czarna, woj. podkarpackie
tel. 014 67-61-030 wewn. 23
REGON: 00053594200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA KRUSZYWA NA REMONT DRÓG GMINNYCH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych gminy Czarna (ogólna ilość kruszywa około 4250 Mg) wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem; dostawa następować będzie na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie gminy Czarna (powierzchnia gminy około 147 km2), na różnego rodzaju drogi: utwardzone, nieutwardzone i różnej szerokości i w związku z tym należy dostosować środek transportu do rodzaju drogi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia), na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniom stanowiącym przedmiot postępowania , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oświadczenia, że oferent nie zalega z opłatami na rzecz w ZUS i Urzędu Skarbowego Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna.biuletyn net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Trzcianie, Przedszkola Publicznego w Trzcianie oraz Zespołu Szkół w Świlczy i Przedszkola Publicznego w Świlczy w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług transportowych polegających na przewozie i opiece w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci (uczniów) z miejsca zamieszkania na zajęcia szkolne i z powrotem po ich zakończeniu do miejsca zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Chmielniku poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2016/2017 wraz odwozem.
Dodano: 2016-07-12 - Zakup usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Horyniec-Zdrój w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Przewóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Chmielnik poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Majdanie Królewskim i Szkoły Podstawowej w Komorowie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30