Zarząd Gminy w Drelowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-570 Drelów, ul. Szkolna 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gminy w Drelowie
ul. Szkolna 12 12
21-570 Drelów, woj. lubelskie - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa łamanego na drogi gminne w obrębie gminy Drelów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kruszywo łamane - 2800 ton - dolomity : Frakcja o uziarnieniu ciągłym 0/32 mm Kruszywo musi spełniać normę : PN-EN 13043 , PN-EN 13242 na podbudowę dróg. Zakres zamówienia obejmuje : zakup, dostawę i rozładunek z rozsypaniem kruszywa łamanego na drogach samochodami samowyładowczymi. Miejsce dostawy : gruntowe drogi gminne w poszczególnych miejscowościach gminy Drelów, w promieniu do 20 km od siedziby Urzędu Gminy. Z powodu konieczności wynajmu sprzętu / równiarka, walec / tonaż i ilość składów-dostaw należy skumulować maksymalnie w uzgodnionych terminach dostawy tj. nie mniej jak 120 ton dziennie. a) dostarczane kruszywo winno spełniać obowiązujące w tym zakresie normy i posiadać wymagane prawem certyfikaty; b) zamawiający zastrzega sobie prawo laboratoryjnej oceny jakościowej dostarczanego materiału oraz kontrolnego ważenia wybranych partii; c) w przypadku stwierdzenia dostaw nieodpowiedniej jakości Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania dostaw i żądania wymiany kruszywa na właściwe /zgodne z wymaganiami Zamawiającego/ na koszt Oferenta. d) Zamawiający będzie informował Oferenta z min. 1 - tygodniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia dostaw, e) całkowita realizacja zamówienia winna wynieść 2800 ton, d) pożądana zawartość frakcji pylastej o uziarnieniu do 0,075 mm 4-6%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 449222001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie w tym względzie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa kruszywa łamanego na podbudowy zasadnicze, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie /referencje, listy polecające itp./ 3. Dysponują następującym potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia :samochód ciężarowy wywrotka do transportu, o ładowności min. 20 ton z możliwością rozładunku min. 5 szt 4. Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 5 osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania ww. pojazdem. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/ Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: I Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; II Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. III Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II znajdują odpowiednie zastosowanie. Ad 2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa kruszywa łamanego na podbudowy , o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie /referencje, listy polecające itp/ zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Ad 3, 4, 5 i 6 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://drelow.biuletyn.net/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych i bazaltowych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach, do remontów cząstkowych dróg powiatowych, do trzech obwodów drogowych, łącznie w ilości ok. 2 040 ton
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa grysu dolomitowego i kruszywa łamanego wraz z dostawą loco Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa grysu dolomitowego wraz z dostawą loco Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych w ilości ok. 2000 ton wraz z rozrównaniem, do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych i bazaltowych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach, do remontów cząstkowych dróg powiatowych, do trzech obwodów drogowych, łącznie w ilości ok. 1 770 ton
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa grysu dolomitowego i kruszywa łamanego wraz z dostawą loco Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa grysu dolomitowego wraz z dostawą loco Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16 - II postępowanie
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych w ilości 450 ton wraz z rozmieszczeniem, w ciągu drogi wewnętrznej dz. nr ew. 718 - na dł. ok. 550 m oraz na odcinku drogi gminnej 106924L Kol. Palikije II - Palikije - Kol. Palikije I - na dł. ok. 210 m
Dodano: 2014-09-09 - Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych i bazaltowych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach, do remontów cząstkowych dróg powiatowych, do trzech obwodów drogowych, łącznie w ilości ok. 1 560 ton
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa dolomitowych materiałów kamiennych do remontów dróg powiatowych łącznie w ilości 1900 ton
Dodano: 2014-03-03