Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg
- Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice, woj. małopolskie
tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
REGON: 54758900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego na potrzeby Gminy Ryglice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm w ilości 416 ton (z tolerancją ± 2%). Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe kruszywo spełniało polskie i europejskie normy jakości (PN-EN 13043:2004; PN-EN 13242+A1:2010; PN-EN 13043:2013; PN-EN 12620:2010) z zastrzeżeniem, że dostawy obejmują kruszywo dolomitowe o frakcji od 4-31,5. W zakresie zamówienia zawiera się zakup i dostarczenie kruszywa na plac składowy przy ul. Adama Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice. Sposób wykonania zamówienia: - Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową, - Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, - Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, z późn. zm.) w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton, - Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony, - Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego, - Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży do odbioru końcowego zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.29.2019”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: 1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w pok. nr 18 u inspektora Bogusławy Klucznik, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy) 3) jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 5) dowód wniesienia wadium 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Kruszywo SiC 85% o uziarnieniu 1-3 mm i 3-6 mm w ilości do 32T
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku
Dodano: 2024-02-26 - DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA DOLOMITOWEGO Z PRZEZNACZENIEM DO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
Dodano: 2024-02-12 - DOSTAWY KRUSZYW
Dodano: 2023-07-17 - Sukcesywna dostawa kruszywa na drogi leśne i szlaki zrywkowe na terenie Nadleśnictwa Brzesko
Dodano: 2023-04-17 - Sukcesywna dostawa kruszywa w 2022 -2023roku
Dodano: 2022-11-05 - Dostawa wraz z transportem kruszywa dolomitowego z przeznaczeniem budownictwa drogowego
Dodano: 2022-02-28 - Dostawa wraz z transportem kruszywa dolomitowego z przeznaczeniem do budownictwa drogowego
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Nowy Wiśnicz
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa kruszywa kamiennego na potrzeby Gminy Grybów
Dodano: 2021-01-26