Przetargi.pl
Dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm na potrzeby związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm na potrzeby związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm (sukcesywnie w miarę potrzeb) na potrzeby związane z bieżącymi remontami dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w roku 2009 (utwardzanie nawierzchni dróg w ramach bieżących remontów cząstkowych istniejących nawierzchni żwirowych, utwardzanie odcinków remontowanych dróg wykonywanych systemem gospodarczym). Łączna ilość dostawy kruszywa kliniec sortowany 4-31,5 mm wynosi 1200 ton. Powyższe kruszywo powinno posiadać deklarację zgodności z PN-EN 13242, PN-B-11112. Jednostką obmiarową jest 1 t (tona) dostarczonego kruszywa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych ; 5) dysponują potencjałem sprzętowym : minimum 2 samochody ciężarowe o ładowności 8 ÷ 12 ton, o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 20 ton (w tym co najmniej jeden skrzyniowy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 ; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (personel) - załącznik nr 2; 3) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 2; 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej nie rejestrowanej w sądzie należy do oferty dołączyć odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorcy/wspólnika/ i umowę spółki cywilnej, a także pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów złożonych w ofercie, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku wykonawcy będącego konsorcjum obowiązuje załączenie umowy konsorcjum. (UWAGA : w przypadku zaświadczenia wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - należy je potwierdzić przez organ który je wydał). 7) zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom (jeżeli występują) - załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach