Gmina Frysztak ogłasza przetarg
- Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
38-130 Frysztak
tel. 017 27777110 w. 302
REGON: 69058218600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszyw kamiennych na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw kamiennych (sukcesywnie w miarę potrzeb) na potrzeby związane z bieżącymi remontami dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w roku 2009 (utwardzanie nawierzchni dróg w ramach bieżących remontów cząstkowych istni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 ; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (personel) - załącznik nr 2; 3) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 ; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej nie rejestrowanej w sądzie należy do oferty dołączyć odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorcy/wspólnika/ i umowę spółki cywilnej, a także pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów złożonych w ofercie, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku wykonawcy będącego konsorcjum obowiązuje załączenie umowy konsorcjum.; (UWAGA : w przypadku zaświadczenia wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - należy je potwierdzić przez organ który je wydał).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z rozplantowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2011r.
Dodano: 2011-03-18 - Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z rozplantowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2010r. - II
Dodano: 2010-09-13 - Dostawa kruszywa kamiennego kliniec sortowany 4-31,5 mm na potrzeby związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2009r
Dodano: 2009-06-22