Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku na remonty i odbudowę dróg gminnych w 2010 r.

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Iwańska 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 307 40 33, 307 41 21 , fax. (041) 307 42 36
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Iwańska 11 11
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, fax. (041) 307 42 36
    REGON: 00054531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku na remonty i odbudowę dróg gminnych w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - dostawa kruszywa wraz z transportem na remont dróg gminnych na terenie gminy Łagów, wg Załącznika Nr 1A do SIWZ, czyli: -mieszanka 0-31,5 - 2000 t; - tłuczeń 31,5-63 - 2000 t; - kliniec 31,5 - 1000; - mieszanka 0,63 - 1000. Z tym, że 30 % zamówienia kruszywa drogowego Zamawiający w miarę możliwości przewiduje odebrać własnym transportem. Zadanie Nr 2 - dostawa piasku wraz z transportem na remont dróg gminnych na terenie gminy Łagów, wg Załącznika Nr 1B do SIWZ, czyli: -piasek - 1500 t. Materiały objęte dostawą muszą być zgodne z materiałami wymienionymi w Załącznikach 1A i 1B do SIWZ. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Dostawcę, z którym zostanie podpisana umowa, nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji dostaw. Zamówienie roczne, o którym mowa w Załącznikach Nr 1A i Nr 1B do SIWZ jest zamówieniem szacunkowym, a rzeczywista ilość dostaw wyniknie z faktycznego zużycia i zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Złożą ofertę na druku Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny ora łączne doświadczenie zawodowe i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagana minimum jedna dostawa tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia - dla zadania 1 i dla zadania 2 - o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł na dostawę piasku lub kruszywa, poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością)- załącznik nr 2 do SIWZ, 2) informację o podwykonawcach - wykaz części dostaw, którą oferent zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie z art. 24 składa każdy z nich) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie złożone w trybie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełnić druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy wg wzoru Załącznik nr 1A - Zadanie Nr 1 - zakup kruszywa wraz z transportem (z tym, że około 30 % zamówienia kruszywa drogowego Zamawiający w miarę możliwości przewiduje odebrać własnym transportem) 3) Formularz cenowy wg wzoru Załącznik nr 1B - Zadanie Nr 2 - zakup piasku wraz z transportem. 4) Doświadczenie zawodowe tj.: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagana minimum jedna dostawa tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia - dla zadania 1 i dla zadania 2 - o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł na dostawę piasku lub kruszywa, poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością) - załącznik nr 2 do SIWZ, 5) Informacja o podwykonawcach - wykaz części dostaw, która oferent zamierza powierzyć podwykonawcą - załącznik nr 3 do SIWZ. 6) oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8) oświadczenie złożone w trybie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 2. W przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta. 3. W przypadku konsorcjum dostawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie ze wskazówkami zawartymi w rozdziale III niniejszej specyfikacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagow-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach