Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYWA DO REALIZACJI ZADAŃ NA DROGACH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI SZKLARY GÓRNE

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYWA DO REALIZACJI ZADAŃ NA DROGACH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI SZKLARY GÓRNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do miejscowości Szklary Górne gmina Lubin, kruszyw kamiennych typu: a)Tłuczeń drogowy o frakcji 0-31 mm, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN - EN 13043 lub PN-S-06102, b)Tłuczeń drogowy gruby o frakcji 31,5-63 mm, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PN-S-06102, c)Miał kamienny o frakcji 0-0,4 0,5 mm, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043. 2.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce wbudowania oraz do siedziby Zamawiającego w Księginicach 14. 3.Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zakupu części przedmiotu zamówienia, w przypadku zmniejszenia się zapotrzebowania Zamawiającego. 4.Wykonawca do każdego dostarczonego materiału będzie obowiązany przedłożyć niezbędne dokumenty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia. 5.Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od pisemnego zgłoszenia w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość dostarczonych materiałów. 7.Dostarczone materiały powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać dokumenty odpowiadające przepisom Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami). 8.Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę za dostarczone materiały zgodnie z zapotrzebowaniem. Szczegółowy opis rodzaju kruszyw, ilości i miejsce transportu określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=77&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach