Przetargi.pl
DOSTAWA KRUSZYWA DO REALIZACJI REMONTÓW DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KRUSZYWA DO REALIZACJI REMONTÓW DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszyw na teren budowy w miejscowościach Siedlce, Karczowiska, Krzeczyn Wielki, Gorzyca, Szklary Górne, Pieszków, Obora, znajdujących się na terenie gminy Lubin: a) Miał kamienny w ilości 106 ton, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043, b) Tłuczeń drogowy o frakcji 0-31 mm w ilości 1.205 ton, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PN-S-06102, c) Tłuczeń drogowy gruby o frakcji 31-63 mm w ilości 97 ton, spełniający wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PN-S-06102. 2. Szczegółowe zestawienie ilości i miejsc transportu opisano w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce jego wbudowania, czyli na teren realizowanych remontów dróg w miejscowościach wymienionych w pkt.1 lub do siedziby Zamawiającego w Księginicach 14. 4. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zakupu części przedmiotu zamówienia, w przypadku zmniejszenia się zapotrzebowania Zamawiającego lub ograniczeniu środków finansowych na ich zakup. 5. Wykonawca do każdego dostarczonego materiału będzie obowiązany przedłożyć niezbędne dokumenty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia. 6. Dostawy będą każdorazowo zlecane w pisemnych zleceniach lub telefonicznie za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego z określeniem terminu (nie dłużej niż 24 godziny od zgłoszenia) i miejsca dostawy. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość dostarczonych materiałów. 8. Dostarczone materiały powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać dokumenty odpowiadające przepisom Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami). 9. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę za dostarczone materiały zgodnie z zapotrzebowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=77&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach