Przetargi.pl
Dostawa kruszyw drogowych i piasku

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44-266 Świerklany, Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    Kościelna 85
    44-266 Świerklany, woj. śląskie
    tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw drogowych i piasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawa (zakup):  kruszywa dolomitowego drogowego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm, o łącznej ilości 1.600 ton,  kruszywa dolomitowego drogowego frakcji 31,5 – 63 mm, o łącznej ilości 1.700 ton,  kamień szary frakcji 6,3 – 20 mm, o łącznej ilości 500 ton,  piasku frakcji 0-2 mm, o łącznej ilości 200 ton. 2) kruszywo, o którym mowa w pkt. 1, musi spełniać normę PN-EN 13242+A1:2010 i powinno być uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego (z wykluczeniem skał pochodzenia organicznego). Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 3) dostawa kruszywa i piasku obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa/piasku na wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 3.3. Wymagania wspólne dla powyższego materiałów:  zamówienia będą się odbywać partiami wg uzgodnień Zamawiającego z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji,  wielkość poszczególnych odbieranych partii podanego wyżej materiału uzależniona jest od wielkości potrzeb Zamawiającego, i może odbywać się będzie kilka razy w skali tygodnia,  szczegółową lokalizację miejsca dostaw Zamawiający będzie określać każdorazowo w wezwaniu Wykonawcy do realizowania poszczególnych dostaw. Zamówienie zostanie potwierdzone poprzez e-mail na adres skrzynki pocztowej wskazanej w umowie,  transport materiałów może odbywać się pojazdami samowyładowczymi powyżej 20 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego,  dopuszcza się także odbiór niewielkiej ilości przez Zamawiającego we własnym zakresie, o czym uprzednio Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie,  dostawa kruszywa i piasku ma się odbywać w godzinach od 6.00 do 15.00 po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Miejsca dostaw znajdować się będą wyłącznie na terenie Gminy Świerklany,  do każdej dostarczonej partii musi być dostarczony dokument potwierdzający rodzaj i ilość dostarczonego kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczonego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w wagę samochodową,  w przypadku dostarczenia materiałów w ilości lub jakości nieodpowiadającej zamówieniu, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, a Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia nowej partii w terminie do 48 godzin,  potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ, wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę każdej partii zamówienia, podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzające ilość odebranych kruszyw,  w czasie wykonywania dostaw związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP,  ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom,  płatność za zrealizowanie dostawy odbywać się będzie zgodnie z treścią istotnych postanowień Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.27.1. załącznik nr 1 – Formularz Oferty; 10.27.2. oryginał pełnomocnictwa (lub poświadczona notarialnie kopia) udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy);  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - art. 97 § 2 Prawa o notariacie) udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu; 10.27.3. oryginał pełnomocnictwa (lub poświadczona notarialnie kopia) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - art. 97 § 2 Prawa o notariacie) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 10.27.4. załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach