Przetargi.pl
Dostawa krawatów służbowych, sznurów galowych, koszul służbowych oraz dystynkcji

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa krawatów służbowych, sznurów galowych, koszul służbowych oraz dystynkcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do Zamawiającego krawatów służbowych, sznurów galowych, koszul służbowych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z dnia 09.05.2006r. nr 77, poz. 543) oraz dystynkcji wykonanych zgodnie z nowymi wzorami, które zostaną określone w przepisach wykonawczych do nowej ustawy o Służbie Celnej. 2.Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. 3.Przedmiotowe sorty mundurowe winny być wykonane zgodnie z opisami zawartymi w załączniku nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. 4.Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową przedstawioną w załączniku nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. 5.W dniu zawarcia umowy na dostawę krawatów służbowych, sznurów galowych, koszul służbowych oraz dystynkcji Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania koszul służbowych. Dane niezbędne do wykonania dystynkcji Zamawiający dostarczy w jednej lub w dwóch ratach: a) najpóźniej do 30.11.2009r. b) najpóźniej do 31.12.2009r. 6.Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednym egzemplarzu krawata, sznura, koszuli służbowej oraz dystynkcji, celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zawartymi w ogłoszeniu. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone sorty mundurowe zostały wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu, Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. 7.Dostawa krawatów służbowych, sznurów galowych, koszul służbowych oraz dystynkcji obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego postępowania, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń. 3.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b)oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. (zawarte we wniosku o dopuszczeniu do licytacji - załącznik nr 4 do ogłoszenia); 2.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone na każdej stronie klauzulą Za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo, w przypadku gdy: -Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, -Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, -Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach