Przetargi.pl
Dostawa koszul służbowych, swetrów typu polar oraz podkoszulek

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koszul służbowych, swetrów typu polar oraz podkoszulek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do Zamawiającego koszul służbowych, swetrów typu polar oraz czarnych i szarozielonych podkoszulek wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z dnia 09.05.2006r. nr 77, poz. 543). Przedmiotowe sorty mundurowe winny być wykonane zgodnie z opisami zawartymi w załączniku nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowe Zamawiającego: www.ic-szczecin.pl (przy wykonywaniu zamówienia należy w pierwszej kolejności stosować opisy zawarte w przedmiotowym załączniku). 2. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie intermnetowej Zamawiającego: www. ic-szczecin.pl 3. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową przedstawioną w załączniku nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.ic-szczecin.pl. 4. W dniu zawarcia umowy na dostawę koszul, swetrów oraz podkoszulek Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do ich wykonania. 5. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednym egzemplarzu koszuli (każdego rodzaju), swetra i podkoszulki dla wyznaczonych przez zamawiającego pracowników, celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zawartymi w ogłoszeniu. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone sorty mundurowe zostały wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu, Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy przedmiotowe sorty w terminie 3 (trzech) miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Dostawa koszul, swetrów oraz podkoszulek obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego postępowania, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. (zawarte we wniosku o dopuszczeniu do licytacji - załącznik nr 4 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.ic-szczecin.pl); 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone na każdej stronie klauzulą Za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo, w przypadku gdy: - Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, - Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, - Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach