Przetargi.pl
DOSTAWA KOSZA DO KOSZYKÓWKI DO HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI

Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-302 Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 783 55 00 , fax. 058 783 55 99
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy
    ul. Kazimierza Górskiego 8 8
    81-302 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 783 55 00, fax. 058 783 55 99
    REGON: 19309923000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KOSZA DO KOSZYKÓWKI DO HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem jednego (1 szt.) kosza turniejowego najazdowego do koszykówki o obniżonej wysokości transportowej typu Super Sam 325 posiadającego aktualny certyfikat FIBA dla rozgrywek na I poziomie (FIBA Approved Partners For Backboard Support Units - Level 1). Kosz ma pełnić funkcję zamienną dla koszy znajdujących się obecnie w hali (również typu Super Sam 325) i będzie mocowany do istniejącej tulei w parkiecie. Parametry techniczne kosza znajdują się w zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Kosz musi posiadać blokadę serwisową umożliwiającą np. transport i wymianę tablicy. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, mocowania kosza (kotwienie), wymiarów oraz walorów użytkowych (rozwiązania techniczne - system składania i rozkładania), odpowiadających przedmiotowi zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej należy dołączyć do oferty opis techniczny przedmiotu zamówienia. 4. Miejsce dostawy kosza: Hala Sportowo-Widowiskowa Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8 w Gdyni. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy oraz zapoznał się z koszami znajdującymi się w hali, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniego okresu gwarancji, chyba że producent stanowi inaczej. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. 8. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: b) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, c) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, d) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, f) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony, g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. wypełniony formularz OFERTA, 2. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp., 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty miejsca wykonania Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu zestawu koszy najazdowych wraz z pozostałym wyposażeniem hali o wartości co najmniej 100.000,- zł. brutto oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 5. aktualny certyfikat FIBA dla rozgrywek na I poziomie na oferowany przedmiot zamówienia (kosz najazdowy) oraz jego tłumaczenie na język polski. 6. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż 100.000 (sto tysięcy) złotych brutto . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument, o których mowa w pkt. 1 c, f, muszą być złożone przez każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 lit. c) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip w zakładce Jednostki i firmy związane z samorządem/Kultura i sport/Hala Sportowo-W
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach