Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 7759343 , fax. 058 7759355
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
Plac Piłsudskiego 1 1
83-110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 0-58 7759343, fax. 058 7759355
REGON: 19167527300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elelktrycznej do obiektów Urzędu Miejskiego w Tczewie przy Pl. Piłsudskiego 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -Spełniają warunki zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ. -Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. -Posiadają aktualną umowę z Energa Operator S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Energa Operator S.A. do obiektów Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale 4 SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Podpisane Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawca będzie powierzał Podwykonawcom wykonanie części zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, powinien podać w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ formularz Podwykonawcy). W przypadku nie powierzania prac Podwykonawcom, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ formularz Podwykonawcy) w tym zakresie. W przypadku nie załączenia do oferty przedmiotowego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie będzie powierzał prac Podwykonawcom. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 5 - 8, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. 10.Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 11.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Smętowo Graniczne i Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Skarszewy oraz jednostek organizacyjnych gminy Skarszewy w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej
Dodano: 2015-11-30 - CTM/BZ/ZZ/128/15.dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62 oraz Gdańsk, ul. Matejki 6
Dodano: 2015-11-19 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY SIERAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SIERAKOWICE W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-11-18 - Świadczenie dystrybucji energii elektrycznej oraz jej sprzedaż dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2015-11-10 - CTM/BZ/ZZ/108/15. dostawa energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY CZARNA WODA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY CZARNA WODA W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-10-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Skarszewach oraz Wspólnot Mieszkaniowych
Dodano: 2014-12-05