Przetargi.pl
Dostawa kostki, obrzeży, krawężników i płyt do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Gryfitów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48943528810 , fax. +48943528810
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    Gryfitów 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48943528810, fax. +48943528810
    REGON: 330980879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki, obrzeży, krawężników i płyt do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia – dostawy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich według wykazu rzeczowego i ilościowego wskazanego poniżej. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów oraz wszystkie koszty z tym związane. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji: - Zamawiający poniżej w przedmiocie zamówienia określił asortyment i ilości materiałów drogowych jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć, zwane dalej „zamówienie podstawowe”, - ponadto w przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający wymaga dostarczenia dodatkowej ilości materiałów drogowych w stosunku do przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowej ilości materiałów drogowych rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu ofertowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych do prac drogowych na drogach powiatowych wraz z transportem wg specyfikacji: 1. kostka brukowa betonowa szara - wysokość 6 cm ; wzór Holland Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 1800 m2, w tym:  1200 m2 - stanowi zamówienie podstawowe;  600 m2 stanowi opcja. 2. kostka brukowa betonowa szara – wysokość 8 cm ; wzór Holland Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 1650 m2, w tym:  1100 m2 - stanowi zamówienie podstawowe;  550 m2 stanowi opcja. 3. krawężnik betonowy drogowy szary o wymiarach 15 x 30 x 100 cm Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 2550 mb, w tym:  1700 mb - stanowi zamówienie podstawowe;  850 mb stanowi opcja. 4. obrzeże trawnikowe betonowe szare o wymiarach 8 x 30 x 100 cm Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 3000 mb, w tym:  2000 mb - stanowi zamówienie podstawowe;  1000 mb stanowi opcja. 5. pyta ażurowa szara 60 x 40 x 10 cm Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 1500 szt., w tym:  1000 szt. - stanowi zamówienie podstawowe;  500 szt. stanowi opcja.  Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.  Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy.  Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego i zapewni wyładunek.  Dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy.  Zamówione materiały budowlane powinny być dostarczone odpowiednim środkiem transportu umożliwiającym rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.  Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie, e-mailem lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.  Pracownikami upoważnionymi ze strony Zamawiającego są: Waldemar Skręty oraz Czesław Malinowski.  O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.  Maksymalny czas realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, a krótszy niż 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania.  Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru.  Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego i zapewni wyładunek.  Koszt transportu, wyładunku oraz opakowania (palety) musi być wkalkulowany w ceny materiałów przedstawione w ofercie. Palety pozostają własnością Zamawiającego.  Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia deklaracji zgodności lub atestu na każdą partię. W przypadku braku deklaracji zgodności lub atestu, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy  Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem wynosił będzie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na/wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ. 4.2 Jeżeli oferta nie została podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie osób występujących w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych złożonych dokumentów. 4.3 Zobowiązanie podmiotu/osoby udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). 4.4 Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/wg załącznika nr 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach