Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Elektroniczna 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7562480 (82)
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie
ul. Elektroniczna 4 4
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7562480 (82)
REGON: 01330143800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piaseczno.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Kostki brukowej HOLLAND 6 w ilości 1000 m? nr postępowania 34/KDM/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Kostki brukowej HOLLAND 6 w ilości 1000 m? Dostawy i Rozładunek Krawężników i Obrzeży będą odbywać się na terenie bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 1 gmina Lesznowola 05-506. Od poniedziałku do piątku w godz. 7-15. Dostarczone krawężniki i obrzeża muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1338:2005, GAT 1, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 30.000 zł, brutto (należy podać wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA wraz z niżej wymienionymi załącznikami: zał. nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2 - Zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 30.000 zł, brutto. zał. nr 3 - dokument wystawione przez Zamawiającego, na rzecz którego ww. zamówienie było realizowane, potwierdzające, że zostało ono wykonane należycie, zał. nr 4- aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym Zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy - z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 5 - pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl/public
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6.
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIA od nr 1 do nr 6
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji następujących robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk ZADANIE 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu i spójności komunikacyjnej poprzez remont dróg gminnych w Płońsku ZADANIE 2 Remont alejek spacerowych
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa betonowych materiałów drogowych
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa na teren bazy w Wilczej Górze materiałów do budowy dróg
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa na teren bazy w Wilczej Górze grysu bazaltowego do remontów cząstkowych dróg oraz materiałów do budowy chodnika
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa materiałów do wykonania chodników w ciągu dróg powiatowych
Dodano: 2014-07-15 - ZP/271/20/2014 - Dostawa prefabrykatów betonowych dla potrzeb Miasta Ząbki
Dodano: 2014-07-10 - Dostawa betonowych materiałów drogowych
Dodano: 2014-06-25